Friday, March 14, 2008

cont. of o.o.m adventure...

sambung nak cita ari ya...walaupun aku xprefer nak cita benda camtok waktu malam tapi wat 2 do...promise tetap promise.aku kan madah ngn kau aku rela gik makei jalan dekat dari ngulang gik jln yang ada asuk ya.sbenarnya aku xsure juak mun jalan lurus ya tapi at least aku tauk yg jalan ya pling cepat mok sampei kat rumah.time ta duak limpas kwsn ada rumah org ya aku nang besa2 jak. tapi dah stat ada cam qurters utk ibu2 terbiar ka...xtauk lah aku apa nama persatuan ya yg penting keadaan sia ng ngutik tahap dewa lah.lampu area ya nang malap giler cam xda bayar bil jak org sia.limpas gik rumah kosong...nang rasa apa jak aku time ya.(xda dak casa impian atau casa dawei ka mok makeover tpt ya)kau tauk aku nanyak kau mcm2 sbb aku xmok pkir gilak nak pelik2.aku tok nang cepat imagine mun benda xda paedah kedak ya.nasib juak kau ada respon mok cita juak n jwb soalan aku yg aku pun xtauk apa benda.mun xaku xtauk mok demam setahun aku kak ya.dah nemu bangunan parking depan area rumah, bruk aku rasa lega alu pegi rasa-rasa restoran.aku rasa nak makan mee pedas jak.nasib rasa nyaman.rasanya pedas..nang best kedei rasa2 tok.aku rasa mok bukak kedei makan juak.namanya kelak pikir2...ataupun agak2...nak nie best o?watever it is(utk tempahan sila hubungi cik gorgeous di talian bebas tol tp xberapa nak bebas : 013*652*22)
p/s kalau button hp xde star, sila tekan mana2 keypad hp rakan anda sampei kuar msg tok...ur balance is 0.00, valid forever

No comments: