Wednesday, March 12, 2008

out of mind adventure...

fuh.....mok cita pun rasa kepak nyawa.na mun ko maca tok eh iboh ko malu-malu penyapu ah.mula first2 and awal ya aku mmg 2 tiga 2 tiga mok pegi jalan kaki pg batu tiga ya.tapi bila aku pikir gk...(xda lah aku bpikir gilak lebih ke xbpikir)...apa salah nya nak.salu benda nak xdirancang camya mmg jadi.bak kata crita aku ngn kau mlm tek, aku plg takut bila time jalan tekedek kedek kat area perumahan tek.aku rasa ng majoriti cina kat sia.mengambur asuk...adalah sampai 7 generation asuk kat sia.ada dalam pagar.aku xtakut gilak tapi nak sekok nak kat luar tek eh.nang nya nangga aku semacam jak tek.aku lebih ke malu dari takut ditangga nya camya gilak...segan aku.aku xpenah ditangga kedak ya...mesti asuk ya madah aku tuk terlalu....eh malas aku nak madah.tapi seriously aku ng takut gila tek lah.masa ta duak limps nya tek alu nya menyalak ng aku dapat rasa bulu roma aku meremang semacam.ndak aku maok jalan area ya agk eh...berik org 100 pun aku xmok (kecuali time desperate)time tok aku xmok:)dah lah jalan dipakei tek ng berlumut tahap telaga aik...aku hampir2 lemas.tp pling luu kau na...sapa suh pakei separ jepun.nama jak kaya raya kau ya...lepar pakei lepar askar nak time perang ngn komunis dolok.lepar aku walaupun ada bunga kit kat atas tp baruk malam tek aku ngengkah gam gajah sbb tapak nya dah terbabak pg time aku mk trun keja ya.aku syg mok muang.ada sentimental value(xda duit mok meli)pa mok meli mp3 tek.tapi ng xpenah tebeli lah menatang ya.niat ya ng ada...jauh aku melalut tp ada reason sbenarnya.aku xmok cita mlm2...kelak2 lah pagi lak..

No comments: